capu_bg3

nutizie

A riunione di Kick-off di u Prughjettu Amoeba di Zhengheng

Da u 18 à u 20 di marzu di u 2022, u Campu di Formazione Speciale di l'Operazione Amoeba di Zhengheng è a Riunione di Lanciamentu di u Prughjettu Amoeba hè stata tenuta à a Sede di Zhengheng, è tuttu u persunale di gestione di u gruppu hà assistitu à a riunione.

微信图片_20220321163842 微信图片_20220321164716

In u 2022, u prughjettu di l'ameba serà un travagliu strategicu impurtante di u gruppu è serà implementatu in u gruppu, cù u scopu di ghjunghje l'ugettivi di pianificazione strategica di a cumpagnia per i prossimi trè anni introducendu un mudellu di cummerciale indipendente è cooperendu cù a trasfurmazioni strategica di a cumpagnia.

U direttore generale di u prughjettu di l'ameba hè guidatu da Liu Fan, è u vicedirettore generale esecutivu Yang Linhai hè u direttore di u dipartimentu di operazione è gestione di l'ameba di u gruppu.

IMG_7640

Duranti u campu di furmazione Amoeba di trè ghjorni, u maestru hà introduttu i cuncetti basi è i principii implementati da Amoeba à tutti i participanti, passendu da u "pensu di gestione" à u "pensu operativu", attraversu una cuntabilità indipendente à tutti i livelli, Cù u mudellu d'incentive, "piena". attivazione" pò esse rializatu.

Aduprate i rapporti di l'affari per analizà i prublemi, cumminendu strumenti di produzzione magra, metudi PDCA, è urganizà è implementà migliure per migliurà l'efficienza di l'impresa è cultivà i talenti di l'affari.

微信图片_20220321113139 IMG_7569 IMG_7575 IMG_7549

À a riunione di kick-off, u sgiò Liu hà assuciatu formalmente tutti i livelli di capi di bar è u staffu full-time di ameba.

IMG_7651 IMG_7643

À u listessu tempu, u Signore Liu hà ancu fattu un discorsu impurtante: Attualmente, i segmenti di cummerciale di e fabbriche di u gruppu si sviluppanu rapidamente.In fronte à a feroce cumpetizione di u mercatu, ci hè sempre un bisognu urgente di l'innuvazione di gestione internamente, per aiutà l'imprese à riduce i costi è aumentà l'efficienza, sviluppà stabilmente, è migliurà a risposta di a cumpagnia à a resistenza à u risicu.Tutti i membri di a squadra di u prughjettu Amoeba duveranu andà in tuttu, cooperà cù l'altri in l'affari, è cumbatte a dura battaglia di "Amoeba".

IMG_7706

Cridemu fermamente chì, sottu à a dirigenza di u presidente Liu è i capi di Ba à tutti i livelli, è attraversu i sforzi cumuni di tutti i Zhengheng, a filusufìa di l'affari di Amoeba sarà sicuramente arradicata in Zhengheng, esse implementata cù successu, è ottene un successu cumpletu!

微信图片_20220321112747


Tempu di post: 22-mar-2022

  • Previous:
  • Next: