capu_bg3

nutizie

A putenza custante positiva hà vintu u primu premiu di u primu premiu di u Premiu di Scienza è Tecnulugia di l'Industria di Metalli Nonferrosi Chine

Recentemente, a lista di i vincitori di u 2021 China Nonferrous Metals Industry Science and Technology Award hè stata annunziata.

Chengdu Zhengheng Power Co., Ltd. hà cooperatu cù Kunming University of Science and Technology, Chongqing University, Institute of New Materials di Guangdong Academy of Sciences, Kunming Yunnei Power è altre unità per u prughjettu di ricerca scientifica "Preparazione di Cumpunenti Chjave di Motore di Combustione Interna" Power System è u so rinfurzà Tecnulugia è Applicazione" hà vintu u primu premiu.altri premi.

Hè capitu chì u Premiu di Scienza è Tecnulugia di l'Industria di i Metalli Nonferrosi Chine hè attualmente u premiu di più altu livellu in l'industria di i metalli non ferrosi.

成都正恒

I prudutti di u prugettu sò cumpunenti chjave di u sistema di putenza di u mutore di combustione interna.Attraversu a cuuperazione industria-università-ricerca, utilizendu piattaforme di cuncepimentu è sviluppu mudernu, equipaghji avanzati di prova è teste è metudi di cuncepimentu di sistema, innovazioni tecnologiche è innuvazioni sò state realizate intornu à u rivestimentu di liner non-cilindru.Puntu d'innuvazione: tecnulugia di rivestimentu linerless è a so tecnulugia di rinfurzà l'interfaccia

IMG_9328 微信图片_20220315151258 微信图片_20220315151255

Zhengheng Power usa una tecnulugia avanzata di spruzzatura di plasma di buchi interni per spruzzà un revestimentu speciale nantu à u muru internu di u foru di u cilindru, è utilizeghja diversi cumpunenti di materiale di rivestimentu per risponde à i bisogni speciali di u mutore, cum'è: scarsa qualità di carburante è tasso di recirculazione di gas di scarico ( EGR) causata da usura abrasiva eccessiva, abrasione o corrosione.

A tecnulugia hè stata maturata in i motori di l'automobile, di camioni, di motociclette è marini, è ancu di cilindri per i motori di gasu, i motori di stazioni di energia è i compressori di gas.

Attualmente, Zhengheng Power hà finitu u sviluppu tecnicu di bloccu di cilindru in lega d'aluminiu senza fodera, mutore di diesel di longa durata è liner di cilindru è altri prudutti, è hà ghjuntu à a cooperazione cù parechji pruduttori domestici di l'automobile è i pruduttori di mutori cunnisciuti nantu à u prucessu di spruzzatura di buchi interni. , chì ponu furnisce à i clienti un serviziu One-stop da blank, machining, spraying à u pruduttu finali finitu.

微信图片_20220315151252 微信图片_20220315151246

Dapoi u so stabilimentu, Zhengheng Power hè stata cuncentrata nantu à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di blocchi di cilindri di mutore di l'automobile è diverse parti di ghisa è d'aluminiu.Hà una forte capacità di ricerca è sviluppu di tecnulugia di produttu è una sperienza ricca.

Dopu anni di sviluppu, Zhengheng Co., Ltd. hè diventatu una basa di pruduzzione domestica ben cunnisciuta per i blocchi di cilindri di u mutore, teste di cilindri, tappi di cuscinetti, corpi di pompa d'oliu, carcassa di trasmissione è pezzi d'aluminiu.

Zhengheng Power hà da cuntinuà à aumentà l'investimentu in ricerca è sviluppu, cuntinuà à innuvà, rinfurzà a furmazione di talentu è e riserve, è furnisce un forte sustegnu per u sviluppu di alta qualità di l'impresa.

Zhengheng Power hà da cuntinuà à aumentà l'investimentu in a ricerca è u sviluppu, cuntinuà à innuvà, rinfurzà a furmazione di talentu è e riserve, è furnisce un sustegnu forte per u sviluppu di alta qualità di l'impresa.


Tempu di post: 17-mar-2022

  • Previous:
  • Next: