capu_bg3

nutizie

Zhengheng Power-Take voi à capisce l 'applicazzioni pratica di spraying termale

Cù u migliuramentu cuntinuu di i rigulamenti è i normi nantu à l'emissioni di i veiculi è u cunsumu di carburante da parechji guverni, novi misure sò state pruposte per a riduzione di u pesu di u mutore è a riduzione di attritu.

Requisiti, u powertrain rializeghja i novi requisiti per l'emissioni è u cunsumu di carburante di i veiculi di carburante per mezu di tecnulugii cum'è a migliurà l'efficienza di guida, riducendu l'attrito, riducendu u pesu è riducendu u cunsumu di carburante.U revestimentu spray nantu à u muru internu di u foru di u cilindru rimpiazza u prucessu tradiziunale di u cilindru di ghisa.

Utilizendu u prucessu di spruzzatura di plasma di u muru di u foru di u cilindru, u bloccu di cilindru in lega d'aluminiu senza rivestimentu di cilindru hè fabbricatu per rializà a ligerezza di u mutore, riduce a perdita di attritu di u mutore, migliurà u rendiment di u mutore, è ottimisimu e caratteristiche termodinamiche di u mutore. u pirtusu cilindru, chì hè diventatu a scelta di grandi cumpagnii straneri automobili.

热喷涂 (2)

Principiu di u prucessu di spraying termale di plasma atmosfericu

U rivestimentu di u cilindru hè furmatu cù una superficia porosa aperta è dispersa dopu a pulitura.Sò questi buchi lisci è arrotondati chì riducenu l'area esposta di carburante in a camera di combustione è l'anellu di pistone;à u listessu tempu, a forza tangenziale di l'anellu di raschi d'oliu hè ridutta, cusì chì l'anellu di pistone pò entre in u statu idrodinamicu più lisamente, è a resistenza di attritu hè significativamente ridotta è usura, riducendu cusì u cunsumu di carburante è a pussibilità di colpu. da.

热喷涂缸孔涂层1

热喷涂缸孔涂层

A struttura speciale di almacenamentu di l'oliu di superficia porosa ùn sguassate micca durante u prucessu di affilatura cum'è a struttura strutturata di u prucessu di levigatura in cima.Quandu u travagliu si stende, cum'è u gruixu di u revestimentu diminuisce gradualmente, novi buchi di lubrificazione appariscenu nantu à a superficia di u revestimentu, assicurendu a sustenibilità di u rendiment.Inoltre, u gruixu di u revestimentu dopu l'honing hè trà 120-150 microns.In cunfrontu cù u cilindru in ghisa, u revestimentu di pareti sottili migliora assai u trasferimentu di calore trà u foru di u cilindru è u bloccu di cilindru.

In u ghjugnu di u 2018, Zhengheng Power hè statu u primu fabricatore di blocchi di mutore domesticu in Cina à presentà a tecnulugia di spruzzatura di plasma è l'equipaggiu per i fori di cilindri di u mutore, è hà stabilitu un centru di tecnulugia di spruzzatura di plasma di cilindru.

热喷涂

U prughjettu di ricerca scientifica di a cumpagnia "Preparazione di cumpunenti chjave di u sistema di putenza di u mutore di combustione interna è a so tecnulugia di rinfurzà è l'applicazione" si concentra in a ricerca tecnica è l'innuvazione di a tecnulugia di rivestimentu senza cilindru è a so tecnulugia di rinfurzamentu di l'interfaccia, è hà vintu u primu premiu di u 2021 China Nonferrous. Premiu di Scienza è Tecnulugia di l'Industria di Metalli.

成都正恒

Zhengheng Power hà finitu u sviluppu tecnicu di u bloccu di cilindru in lega d'aluminiu senza linerless, u mutore diesel di longa vita è u cilindru di cilindru è altri prudutti.Prucessu di spraying cooperativu.

热喷涂产品

Prodotti di Spray Termali


Tempu di Postu: 27-Sep-2022

  • Previous:
  • Next: