capu_bg3

nutizie

I marchi indipendenti di l'automobile di a nova energia di a Cina anu aiutatu l'esportazioni di l'automobile di a Cina à ghjunghje à un novu altu.

 

Dati mostra chì in settembre di questu annu, a Cina hà esportatu 301000 vitture, 73,9% annu annu, è più di 300000 vitture di novu;In i primi trè trimestri, l'imprese di l'automobile domestica anu esportatu 2,117 milioni di veiculi, superendu l'annu sanu di l'annu passatu cù una crescita annu di 55,5%.

À mezu à elli, 50000 novi veiculi di energia sò stati esportati in settembre, radduppiendu annu à annu;Da ghjennaghju à sittembri, 389000 novi veiculi d'energia sò stati esportati, un incrementu annu di più di u doppiu, cuntendu 18,4% di l'espurtazioni totali.

Nantu à u funziunamentu di l'esportazione globale di veiculi d'energia nova, a reputazione di marca indipendente hè stata ancu stabilita.Hè infurmatu chì in u 2021, l'esportazioni di veiculi d'energia di a Cina cuntaranu per 1/3 di u totale di u mondu, facendu u più grande esportatore di veiculi d'energia nova in u mondu.Sicondu i dati di e cumpagnie di cunsulenza pertinenti, in i primi ottu mesi di questu annu, 19% di i veiculi elettrici listati in Europa sò stati fatti in Cina.

整车出口量表

-Fonte di dati: Automobile Commune (intrusione è eliminazione)

L'industria di a fabricazione di l'automobile di a Cina hè in u tempu nodu di a trasfurmazioni di l'energia cinetica nova è vechja.I veiculi di novu energia sò diventati un mutore impurtante per guidà a crescita ecunomica.A tendenza di sviluppu di veiculi ligeri, elettrici, intelligenti è in rete hè diventata chjara.

 

1

Attualmente, Zhengheng Power hà furnitu à parechje imprese automobilistiche novi parti di colata d'aluminiu ligati à l'energia, dedicate à furnisce servizii è supportu per a crescita di l'affari di i clienti in u novu settore energeticu.Attraversu anni di sperienza in tecnulugia di pruduzzione è gestione avanzata, hà aiutatu l'esportazione di l'automobile di a nova energia in Cina.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022

  • Previous:
  • Next: