capu_bg3

nutizie

Inward Crazy Volume!Potenziale di quattru cilindri di motocicletta di grande cilindrata

À a 20th China International Motorcycle Expo 2022, chì hè appena finita in nuvembre, tutti i fabricatori esceranu cù i so propri motori di quattru cilindri!

Fabbricante di mudelli Mobo di quattru cilindri

In l'ochji di i ghjucatori di motocicletta, ci hè un cuncettu di "tutte e cose sò inferjuri, solu quattru cilindri sò alti".Cù l'intensificazione di a cumpetizione di u mercatu domesticu, i grandi fabricatori domestici anu riunitu.Posizionamentu di motocicletta di grande cilindrata: high-end, divertente è persunalizata, sempre più populari trà i ghjovani utilizatori di motocicletta.Attualmente, ùn ci sò micca tante motociclette à quattru cilindri cum'è motociclette à cilindru unicu è à doppia cilindru in u mercatu.Chì sò i vantaghji populari di e motociclette à quattru cilindri?

 Mutore di quattru cilindri di motocicletta

-Fotografia di Motu Motu Travel

Prima di tuttu, u sonu hè bonu.Per parechji cavalieri, una volta chì e so onde sonore sfracicà l'altri, ponu mette in risaltu a so unicità.U sonu di una motocicletta di quattru cilindri tentarà alcuni motociclisti.A motocicletta di quattru cilindri hà un vantaghju di ritmu inerente, chì hè più cuntinuu è riccu, è sona assai piacevule.

Sonu di motocicletta

-U ritrattu hè di Wuji Research Institute

U sicondu hè a so qualità di cavallu.Quattrucilindrui muturi sò superiori à i motori di cilindru unicu è di cilindru doppiu in cavalcatura è scorrimentu liscia, perchè ogni cilindru hè un cilindru indipendente, è a pressione di l'aria hè più grande è uniforme.Si pò assicurà chì tutta a vittura hè assai liscia è còmuda di guidà senza saccu.Quandu si gira l'acceleratore, pudete sempre sente l'esperienza di guida.

Motocicletta à quattru cilindri

-U ritrattu hè di Zhou Xingxing chì hà dettu chì a vittura hè stata arrubbata

U terzu hè chì i ghjucatori anu un sensu forte per i quattrumudellu di motocicletta cilindru.U sviluppu di a motocicletta di quattru cilindri in Cina hè relativamente tardi.Nanzu, a motocicletta di quattru cilindri era impurtata cù un grande spustamentu.In ogni casu, cù l'aghjurnamentu di a tecnulugia di fabricazione di motociclette domestiche, i principali pruduttori domestici anu lanciatu novi mudelli per a motocicletta à quattru cilindri per risponde à l'aspettattivi di i ghjucatori per u super putere è u sensu meccanicu.

In quantu à l'assistenza à a fabricazione di motociclette, in u 2018, POWER POSITIVE, cum'è u primu fabricatore di blocchi di mutore domesticu in Cina per intruduce a tecnulugia di spruzzamentu di plasma è l'equipaggiu per i buchi di cilindru di u mutore, hà stabilitu un centru tecnologicu di spruzzamentu di plasma di u cilindru.

 Spray termale Spray termale

 

U domesticumutores'hè sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, è u centru di spruzzatura di plasma di putenza constante positiva hè ufficialmente intrutu in l'era di u grande spustamentu, chì furnisce servizii persunalizati di doppia cilindru high-end, quattru cilindri è ottu cilindri, servizii di bloccu di mutore di motocicletta per parechji famosi pruduttori domestici di motociclette. è applicà cù successu a tecnulugia di spruzzatura di plasma di u cilindru à i prudutti cooperativi per ottene a produzzione di massa.

Sta tecnulugia pò riduce assai u pesu generale è u cunsumu di carburante di u mutore, migliurà a resistenza à a corrosionecilindrufore, riduce l'attrito di u cilindru, è migliurà u rendiment di u mutore, per cuntribuisce à a libertà di accelerazione!


Tempu di Postu: Nov-09-2022

  • Previous:
  • Next: