capu_bg3

nutizie

Zhengheng Power terzu trimestre riunione eccezziunale di elogiazione di l'impiegati

 

A matina di u 24 d'ottobre di u 2022, a riunione di elogiazione di u terzu trimestre di Zhengheng Power hè stata!Elogiate l'individui è e squadre eccezziunali, è chjamate tuttu u persunale per travaglià inseme cù pienu entusiasmu.

 

 

Indennità di Migliuramentu di Skill

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

A strategia di sviluppu di talentu hè stata implementata, Liang Bo di u Dipartimentu di Assicuranza di Qualità hà fattu grandi sforzi per studià, cumminati cù a ricca sperienza accumulata in u so postu, è infine ottenutu u certificatu di ingegnere metrologicu ricunnisciutu da u Ministeru di Risorse Umane è Sicurezza Soziale.

 

Premiu eccezziunale di Tutore è Trainer Internu

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

Un totale di 26 culleghi sò stati attribuiti l'indennità per i tutori eccezziunali è i formatori interni.Grazie per i so sforzi per cultivà i talenti è furnisce a forza di riserva per Zhengheng.

 

Premiu trimestrale di pruposta eccellente è premiu eccellente per u tema

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

Ringraziali per i so cuntributi à a migliione di l'innuvazione di Zhengheng.Solu attachendu impurtanza à l'innuvazione è incuraghjendu l'innuvazione pudemu custruisce una basa solida per saltà in avanti è fà sfondate in u sviluppu.

 

Premiu per l'Impiegati Eccellente

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

Diciassette culleghi chì anu vintu u Premiu di l'Impiegati Eccellenti.Ghjornu dopu ghjornu, travaglianu in silenziu in i posti ordinali, è travaglianu insemeZhenghengper fà u travagliu ordinariu straordinariu.

 

Premiu per a squadra eccellente 5S

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

A squadra 7H hà vintu u 5S Excellent Team Award, è a squadra hà ottinutu trè parolle "a maiò parte", vale à dì, hà truvatu u minimu prublemi in u prucessu di ispezione;A rapidità di a rettificazione è a risposta hè a più veloce;Hè un onore per avè u minimu tassu di recurrenza di prublemi di mantenimentu.

 

Istruzzioni di dirigenza

zhenghengpower

À a riunione, u sgiò Huang Yong, u direttore di a fabbrica, hà prima felicitatu i vincitori in u terzu trimestre, è ricurdò chì a superazione di e difficultà è di e difficultà in u passatu ùn pò esse separatu da a cooperazione è i sforzi di i culleghi in diversi dipartimenti.

Spergu chì in u prossimu travagliu, pudemu cuntinuà à purtà avanti u spiritu diZhenghenge persone chì osanu sfida è luttà, superà e difficultà, è vince u scopu di sfida di questu annu !

 

Discorsu impurtante di u General Manager Liu

Eccellenti impiegati di Zhengheng Power in u terzu trimestre

À a fine di a reunione di cumminzioni, u Signore Liu Fan, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà spressu a so felicitazione sincera à l'individui è e squadre chì anu ricivutu a cumminazione, è hà ringraziatu tutti per i so sforzi è cuntributi in l'ultimi nove mesi.À u listessu tempu, indica l'ugettivi strategichi di a cumpagnia per u sviluppu di talentu in u futuru, è mette in avanti trè speranze:

 

——Avemu sempre aderisce à u cuncettu di prugressu è sviluppu cù a cumpagnia.Hè di grande significazione per rinfurzà a custruzzione di a squadra di talentu, rinfurzà vigorosamente a forza cumpleta di Zhengheng è a cumpetitività core, è prumove u sviluppu di l'impresa.

 

——Ci cuncintraremu cunciscenza nantu à l'intruduzioni, a furmazione è l'usu di u talentu.Introduce i prufessiunali pertinenti è i talenti altamente qualificati in pocu tempu per mezu di reclutamentu attraversu diversi canali.À u listessu tempu, duvemu ancu attentu à u travagliu di furmazione di talentu di l'imprese à diversi livelli, mette l'intruduzioni è a furmazione in u travagliu esistenti, è cuntinueghja à migliurà u sistema d'educazione internu.

 

——Promuveremu a custruzzione di trè squadre di talentu di l'armata di ferru in tuttu.U pianu per 100CNCsuldati di ferru, a furmazione di 100 quadri di riserva eccellenti, è u pianu per i successi di l'anni 90.I talenti sò u fundamentu di u sviluppu.Duvemu prestu più attenzione à i talenti, chjarificà e nostre idee è chjarificà i nostri compiti.Hè speratu chì i gestori di ogni dipartimentu ponu truvà u focu di u travagliu di talentu, chì hè u prughjettu più impurtante è sistematicu in u mumentu, per realizà u sviluppu di i talenti è u sviluppu di a cumpagnia.


Tempu di Postu: 01-Nov-2022

  • Previous:
  • Next: