capu_bg3

nutizie

U 23 d'ottobre di u 2017, u vicepresidentu Wang di Palm Pearl Furniture Group hà guidatu i dirigenti di u gruppu è più di 20 pruprietarii di l'imprese in a catena di supply à Chengdu.Zhengheng PowerCo., Ltd. per scambià è amparà.

 

201711031137472852

 

 

Perchè parechji patroni in l'industria di u mobili urganizà un gruppu per andà in unbloccu mutorefabricatore?

Hè risultatu chì u tema di stu scambiu era "Lean Operation-Lean Management"!

I patroni di e cumpagnie anu visitatu prima l'attellu di produzzione di blocchi di mutore di Zhengheng Power.A gestione in situ è ​​a spiegazione di u situ di produzzione sò state realizate da Luo Hong, u capu di u dipartimentu di u persunale.

 

201711031138123899

 

(I prupietarii di l'imprese visitanu u Kanban di Lean Management in u situ di produzzione di Zhengheng Power)

ChengduZhengheng PowerCo., Ltd. hà cuminciatu à cooperà cù FAW Toyota in u 2007 è hà assuciatu trè esperti in produzzione, tecnulugia è persunale per esse in a fabbrica per cinque anni.Dapoi u 2011, u persunale di gestione à tutti i livelli serà mandatu in Giappone per a furmazione in batch!Dopu più di 10 anni di pratica, a participazione cumpleta è l'implementazione cuntinua anu stabilitu un mudellu di manifattura magra in l'industria in Sichuan.Zhengheng Power, mentre persegue continuamente u prugressu in a produzzione magra, hà ancu realizatu lezioni di produzzione magra è dimostrazioni di casi per parechje imprese in Sichuan.

U scambiu di operazione magra hè stata guidata da Li Fengjun, u vicepresidentu di u persunale amministrativu di Zhengheng Power.Li Fengjun hà travagliatu in Zhengheng Power per quasi 20 anni.Hà accumulatu una sperienza assai ricca in l'implementazione di a produzzione magra è a gestione di l'impresa, è hà rapprisintatu Zhengheng Power per parechje volte.Fornite furmazione di gestione magra è presentazioni per diverse cumpagnie.

201711031138314422

(Zhengheng Power Li Fengjun sparte a cunniscenza di gestione magra cù i patroni corporativi)

Durante u scambiu, Li Fengjun hà dimustratu a storia è e tappe di l'implementazione di Zhengheng Power di l'operazione magra, i sforzi creativi fatti da l'impiegati, è i risultati di implementazione rapprisentanti di l'implementazione di a produzzione magra à i rapprisentanti di tutti l'imprese prisenti.À u listessu tempu, i patroni di tutte l'imprese prisenti anu indicatu cumu prumove a pruduzzione magra in a cumpagnia.

201711030214396232

(Foto di gruppu di Liu Fan, direttore generale di Zhengheng Power, cù i CEO di diverse imprese)

Stu scambiu nantu à "Operazione Lean" hà suscitatu scintille trà e duie industrie diverse.I capi di l'imprese chì sò ghjunti à Zhengheng Power anu elogiatu l'apprendimentu è a pratica di a prumuzione di Zhengheng Power di l'operazione magra.


Tempu di post: 18-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: