capu_bg3

nutizie

putenza Zhenghenghà implementatu TPS da 2005. Dopu più di 10 anni di pratica, hà cumminatu u modu di gestione di pruduzzione di Toyota cù e so caratteristiche per furmà i zhps di Zhengheng.L'11 d'ottobre di u 2017, a cunferenza nantu à "implementazione di gestione magra in l'era di l'intelligenza artificiale" ospitata da a Camera di Cummerciu di Chengdu Machinery Manufacturing hè stata tenuta in grandezza in a sala di cunferenza di Chengdu Zhengheng Power Co., Ltd. Più di 30 camera di cummerciu. e imprese anu participatu à l'avvenimentu.

 

微信图片_20210908165559

 

Stu discorsu hè statu fattu da u Signore Jeff Martin da i Stati Uniti.Jeff Martin hè un espertu di gestione senior è cunsultante di gestione in i Stati Uniti, cuncintratu in a gestione magra.Cù più di 30 anni di sperienza di cunsultazione di gestione, hà servutu assai imprese di classe mundiale cum'è Nissan, shell oil è gas britannicu, in particulare in imprese di fabricazione è servizii di cunsulenza basati nantu à a gestione magra.

 

微信图片_20210908165623

 

À u principiu, u sgiò Jeff Martin, cum'è una persona esperta in l'industria di l'automobile, hà dettu a storia di a produzzione magra da l'impattu iniziale nantu à l'industria di l'automobile americana, a risposta feroce di l'industria di l'automobile americana è l'imprese di l'automobile à cumu truvà u manera di successu di l'industria automobilistica giapponese.À u listessu tempu, cumminatu cù i modi di produzzione in diverse tappe storiche, stu documentu conta a storia di trasfurmazioni da a produzzione di massa manuale à a produzzione magra.

In a cunferenza, u sgiò Jeff Martin hà enfatizatu u libru "lean thinking" da dui esperti americani di ricerca di produzzione magra: Dan Jones, Daniel T. Jones è Jim Womack, James P. Womack, è a so essenza, vale à dì i cinque principii di u pensamentu magre è u principiu 5R di l'acquistu materiale

1. Valore u pensamentu magre sustene chì u valore di i prudutti di l'impresa (servizi) pò esse determinatu solu da l'utilizatori finali, è u valore pò esisti solu s'ellu risponde à i bisogni di l'utilizatori specifichi.

2. U flussu di valore si riferisce à tutte l'attività chì dà valore da a materia prima à i prudutti finiti.Identificà u flussu di valore hè u puntu di partenza per implementà u pensamentu magre, è cercà u megliu generale di tuttu u prucessu secondu a pusizione di l'utilizatori finali.

U prucessu di creazione di valore di l'impresa di u pensamentu magre include: u prucessu di cuncepimentu da u cuncettu à a produzzione;Prucessu d'infurmazione da l'ordine à a consegna;prucessu di cunversione da materie prime à prudutti;Supportu di u ciclu di vita è prucessi di serviziu.

3. Flow u pensamentu magre richiede tutte l'attività (passi) di creazione di valore per flussu, enfatizendu "muvimentu".U cuncettu tradiziunale hè "a divisione di u travagliu è a produzzione di massa pò esse efficace", ma u pensamentu magre crede chì a produzzione in batch è in massa spessu significa aspittà è stagnazione.

4. Pull u significatu essenziale di "pull" hè di tirà a pruduzzione secondu i bisogni di l'utilizatori, piuttostu cà a forza di spinghje i prudutti chì l'utilizatori ùn volenu micca.U flussu è u pull riducerà u ciculu di sviluppu di u produttu, u ciculu di ordine è u ciculu di produzzione da 50 ~ 90%.

5. U scopu basicu di l'impresa hè di furnisce un valore perfettu per l'utilizatori cù un prucessu di creazione di valore perfettu.A "perfezione" di a fabricazione magra hà trè significati: a satisfaczione di l'utilizatori, a produzzione senza errore è a migliione cuntinua di l'impresa stessa.

Principiu 5R

U tempu ghjustu, a qualità giusta, a quantità giusta, u prezzu ghjustu, u locu ghjustu.

L'attività di ricuperà a quantità necessaria di merchenzie da u fornitore appropritatu à u prezzu adattatu à u mumentu adattatu per maximizà l'efficienza di l'acquistu.

Dopu à compie l 'intruduzioni di pruduzzione magre, u Signore Martin hà sviluppatu in più quantu à currisponde à e persone più critichi è dati in u prucessu di pruduzzioni magre in l'era di l'intelligenza artificiale, è cumu per furmà e persone per risponde à i bisogni di l'era di l'intelligenza artificiale.

Sta cunferenza hà fattu l'imprendituri di fabricazione quì avè una cunniscenza ulteriore di a pruduzzione magra, è lascià capiscenu i nodi impurtanti chì l'imprese di fabricazione tradiziunali anu bisognu di attentu sottu à u fondu di a tendenza di l'intelligenza artificiale.

 

微信图片_20210908165630

(Fotografia di gruppu di i dirigenti di l'impresa chì participanu à l'attività)


Tempu di post: 18-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: