capu_bg3

nutizie

Cumu sceglie trà mudelli hibridi è energia pura elettrica nova?

Cù i vantaghji di u bassu carbonu è a prutezzione di l'ambiente, i costi di carica efficaci è a migliurà constantemente e funzioni di u produttu, i veiculi d'energia novi sò diventati a tendenza generale.Nta l'ultimi anni, a vendita di veiculi d'energia nova in u mondu anu aumentatu.À mezu à i primi dieci mudelli di veìculi energetichi novi più venduti in u mondu, 6 sò mudelli di marca cinese.

微信截图_20220809162443

Fonte di dati: Associazione Chinesa di i Produttori di l'Automobile, "Technical Roadmap 2.0 for Energy-Saving and New Energy Vehicles"

Comu sceglie un novu veiculu d'energia chì vi cunvene, prima deve capisce a classificazione di i veiculi d'energia nova:

1. U mudellu hibridu gasoline-elettricu aghjunghje un inseme di sistemi di trè-electricità à u veiculu di benzina.Perchè a capacità di a bateria ùn hè micca grande, a gamma di cruciera elettrica pura hè generalmente menu di 50 chilometri.U vantaghju di stu mudellu hè chì hè più efficiente di carburante cà i veiculi di carburante puri, ma u svantaghju hè chì ùn pò micca appiccà una nova licenza di energia, è u prezzu di compra di vittura hè più caru cà i veiculi di carburante puri.

2. A gamma pura cruising elettricu di mudelli plug-in hybrid hè più altu ch'è quellu di mudelli hybrid gasoline-electric, è licenze di l'energia nova ponu esse attaccati.A gamma di cruising di i veiculi ibridi plug-in pò ghjunghje sin'à 60 chilometri o ancu 100 chilometri.Viaghjà in e zone urbane pò salvà una quantità considerableu di cunsumu di carburante.Perchè u mudellu ibridu plug-in hà ancu un inseme di mutori, ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di esce da u putere è ùn pò micca guidà, solu guidà in modu di carburante puru, u so cunsumu di carburante serà più altu.

3. U modu di u veiculu elettricu allargatu hè un pocu simili à quellu di u mudellu hibridu plug-in, salvu chì hè equipatu di un extender di gamma.Sempre chì a bateria hà u putere, u mutore pò esse funnatu in una gamma efficiente.Ideale, a gamma di cruciera cumpleta è l'economia di carburante di a vittura ponu ghjunghje à un livellu relativamente altu.Tuttavia, u range extender hà un svantaghju.Se a putenza di u mutore hè troppu chjuca o u veiculu hè chjusu, l'estensione di gamma deve furnisce u putere à u stessu tempu, è a putenza di u veiculu serà assai affettata.

4. U più grande vantaghju di i veiculi elettrici puri hè chì ùn brusgianu micca l'oliu, è perchè l'electricità hè economica, pò salvà assai spese di mantenimentu di vittura annu.Tuttavia, stazioni di carica ùn sò micca ancu populari, soprattuttu quandu viaghjanu longu distanzi, pò esse casi induve a bateria ùn pò micca esse caricata, è u clima hè troppu fretu o a vita di a bateria serà affettata quandu si guida à alta velocità.Inoltre, i costi d'assicuranza è di mantenimentu di i veiculi sò assai più caru di quelli di i veiculi di carburanti puri, è i veiculi usati ponu esse venduti solu à un "prezzu di col".

Dopu à u paragone, avete una risposta in a vostra mente?

Zhengheng Powerhà sviluppatu una quantità di novi prudutti di blocchi di cilindru in lega d'aluminiu simultaneamente cù parechji OEM domestici ben cunnisciuti, chì seranu stallati in i veiculi d'energia nova è i veiculi ibridi, è saranu gradualmente prudutti in massa in i prossimi 2-3 anni.Attualmente, u sviluppu è a produzzione di blocchi di mutore in lega d'aluminiu hè stata aduprata in i vitture di passageru di a marca di a China è i mudelli ibridi, è hà gradualmente ottinutu a produzzione di massa.

11

Novucilindru di energia

A cumpagnia aderisce à a strategia di sviluppu guidata da l'innuvazione tecnologica è l'innuvazione di produttu, risponde à i bisogni di i clienti attraversu l'innuvazione tecnologica cuntinuu è l'innuvazione di produttu, migliurà u livellu di l'automatizazione, l'informatizazione è u cuntrollu intelligente in u prucessu di produzzione, è rializendu u prucessu di gestione di a produzzione. nova tecnulugia., U novu modu hè assai integratu.


Tempu di Postu: Aug-09-2022

  • Previous:
  • Next: