capu_bg3

nutizie

Ricertamenti, a temperatura hè cresciuta.In fronte à a doppia prova di l'epidemie è di i tagli di energia à alta temperatura, tutti i dipartimenti di Zhengheng Power anu pianificatu è implementatu accuratamente in anticipu.L'impiegati di prima linea anu datu un ghjocu cumpletu à u spiritu di superà e difficultà è di avanzà cun valentia, aderendu à u so travagliu è superendu parechje difficultà., sudatu, è praticà i nostri valori cumuni cù l'azzioni pratichi - cliente prima, integrità è rispettu!Fate ogni prumessa à i clienti.

U travagliu in squadra

a6756902ly4h543qjikxqj20m80goaf8

Per assicurà u nodu di consegna, mobilizate è urganizà a implementazione in anticipu per assicurà u funziunamentu normale di ogni linea di produzzione;risponde à i bisogni di l'attrezzi di ogni unità di trasfurmazione in anticipu, furmulà i nodi di u pianu di ogni ghjornu, è ogni unità di trasfurmazione assicura l'output puntuale di e attività d'emergenza.

lotta in prima linea

a6756902ly4h543qklubij20m80goq5k

A lotta in a prima linea di i travaglii di produzzione, l'equipaggiu di pruduzzione hè a chjave per assicurà a produzzione, è u tempu per i fallimenti subitu di a machina hè urgente.Zhang Gaochao, Cai Lingwu è altri culleghi anu pigliatu l'iniziativa di truvà suluzioni.Cai Lingwu usatu arnesi machini idle à travaglià overtime à debug u cuntenutu trasfurmazioni, è successu debugged dopu à 14 ore.A macchina hè messu in pruduzzione.

a6756902ly4h543ql792vj20m80goq78

Maestru Liu Shiqiang, QC di a linea d'ispezione, navetta attraversu diverse linee di produzzione, inspecciona è gestisce anormalità.Cum'è QC ùn hè micca solu a spina tecnicu di l'ispezione di qualità, ma ancu una vite in a linea di ispezione.Ogni volta chì ci hè un vacante, seranu dispunibili in ogni mumentu.in cima.

a6756902ly4h543qlx88vj20m80chgnp

Ci hè ancu un gruppu di suldati di e donne chì "pò sustene a mità di u celu" in a linea Chengjian.Eserciteghjanu a so cumpetenza cum'è donne - meticulosa, paziente, è cuscenza eseguisce a rispunsabilità di l'ispezione di u produttu finitu.

a6756902ly4h543qmmli7j20m80ci76p

Maestru Zhou Qimao, chì hè impegnatu in l'aghjustamentu di ogni ghjornu di l'affilatura è a manipulazione anormale, ùn solu hà finitu i travaglii di imballaggio in tempu è cum'è previstu, ma hà ancu travagliatu l'ora extra ogni ghjornu per verificà diversi fenomeni anormali per assicurà a consegna di a produzzione quandu u compitu di produzzione era strettu. è u putere era limitatu.

a6756902ly1h543rmy3ofj20m80g1jul

In u casu di una crescita in i travaglii di produzzione, a squadra di spraying termale hà cuntinuatu à travaglià l'ora extra per finisce a spruzzatura di u produttu per assicurà u flussu fluidu di i prudutti.

a6756902ly1h543rskv9fj20m80frdhv

L'estiu hè a stagione più difficiuli per u casting di e persone.In più di u furnace à alta temperatura, operanu meticulosamente è ùn ponu micca rilassate per un mumentu.I culleghi di a squadra di casting d'aluminiu à bassa pressione interpretanu u spiritu di Zhengheng cun sudore è perseveranza.

Sò solu un picculu microcosmu di u putere di Zhengheng, è più culleghi travaglianu ghjornu è notte per avanzà curaghju versu i scopi stabiliti.Quale hà dettu chì l'ordinariu ùn hè micca degnu di lode, in questu mumentu, elogiate i nostri cumpagni!Scrivenu i valori è a rispunsabilità di e persone di Zhengheng cun dedicazione!

Rendi tributu à u populu Zhengheng chì hà sempre perseveratu durante l'alta temperatura!


Tempu di Postu: Aug-15-2022

  • Previous:
  • Next: