capu_bg3

nutizie

U ghjovi 9 settembre 2021, u vaghjimu era chjaru è a brisa ùn era micca secca.U ventu gentile moveva e bandiere nantu à e strade principali di l'area di a fabbrica di Zhengheng Power è agitava in u ventu, cum'è applaudendu l'invitati in visita.

Zhengheng Powerhà accoltu una delegazione di ospiti distinti da u direttore di a fabbrica di GAC Toyota Engine Co., Ltd. in questa ghjurnata eccezziunale di sole.

 

下载

 

 

Dopu avè acquistatu una cunniscenza preliminare diZhengheng Power, accumpagnatu da i capi anziani di Zhengheng Company, u capu di l'attellu è a so delegazione anu visitatu a pianta di trasfurmazioni di Zhengheng Company.

 

下载 (1)

IMG_6584

 

Dopu, u direttore di a pianta hà dettu chì da a gestione in situ di Zhengheng Company, pò esse vistu chì a pianificazione di u prucessu di produttu, u layout di a linea di produzzione, u prucessu di fabricazione è a gestione di a qualità sò tutti in modu ordinatu, in particulare a gestione di a produzzione di u kanban. riflette a cultura corporativa è a filosofia di gestione Di precipitazione.E sinceramente spressu a speranza chì a cooperazione trà e duie cumpagnie pò esse rinfurzata in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-10-2021

  • Previous:
  • Next: