capu_bg3

nutizie

L'8 di settembre di u 2021, un gruppu di 6 persone cumpresu u General Manager Lai Minjie, Purchasing Manager Guo Jianming, Quality Manager Yang Jian è Yang Qingquan di Zhejiang Chunfeng Power Co., Ltd hà visitatu è inspeccionatu Chengdu.Zhengheng Power.Liu Fan, presidente è direttore generale di Zhengheng Power Company, hà ricevutu calorosamente a visita di Chunfeng Power.

 

 

IMG_6566IMG_6569

IMG_6580

 

À a riunione, i dui lati anu scambiatu opinioni approfondite nantu à i prughjetti di cuuperazione attuale, i futuri scopi è direzzione di cuuperazione, è a creazione di partenarii strategichi.

Zhejiang Chunfeng Power Co., Ltd. hè a piattaforma di l'industria energetica di Chunfeng Holding Group.Hè situatu in Hangzhou, a cità cintrali di u Delta di u fiume Yangtze.Dopu à 20 anni di sviluppu, hè avà diventatu una grande impresa joint-stock specializata in R&D, fabricazione è vendita di mutori è motociclette raffreddati à acqua, veiculi all-terrain (ATV), veiculi utilitari ligeri (UTV) è altri prudutti.

Zhengheng Powercontinuerà à furnisce blocchi di mutore di alta qualità è parti di mutore per l'industria di turbine di gas di energia globale in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-13-2021

  • Previous:
  • Next: