capu_bg3

nutizie

A putenza di Zhengheng hà ottinutu successu l'ordine per a cunchiglia di embrague di trattore f40b da Suzhou jiubaotian Agricultural Machinery Co., Ltd. in 2012, è furnia Suzhou jiubaotian cù casting è machining prudutti finiti di u pruduttu.Prima di cuuperazione, a sede di Suzhou jiubaotian è Japan jiubaotian hà realizatu una investigazione cumpleta nantu à u putere Zhengheng.

202108310902261

Features di stu pruduttu: 1. Large pesu (107kg), chì hè u più grande pruduttu unicu pesu sviluppatu da u putere Zhengheng;2. Disegnu di muru sottile, a parte più fina hè 3mm, chì hè difficiule di cast;3. High tolleranza esigenze;4. U ciculu di sviluppu hè cortu.Per cooperà cù u prugressu di u sviluppu di Suzhou Kubota, u putere di Zhengheng hà bisognu di furnisce u primu batch di 10 campioni di assemblea di prova qualificata in 3 mesi.A putenza Zhengheng travaglia inseme per furnisce i campioni in u tempu accordatu cù una sperienza prufessiunale è una capacità eccellente di R & D.Hè statu inspeccionatu è appruvatu da Suzhou Kubota è installatu è pruvatu cù successu, chì hè statu assai elogiatu da a sede di Suzhou Kubota è Japan Kubota, 1200 è 2000 setti di stu pruduttu sò stati urdinati in 2013 è 2014 rispettivamente.

微信图片_20210923114418

U sviluppu successu è a pruduzzione di massa di u prughjettu di l'embrague di a cumpagnia Kubota hè una nova strada aperta da u putere Zhengheng in l'industria di machini agriculi.Sicondu statistiche, in u 2015, a produzzione naziunale è a vendita di machini agriculi hà righjuntu 2,08 milioni, è a produzzione glubale è a vendita hà righjuntu 13 milioni.Attraversu a cuuperazione cù Suzhou jiubaotian, a putenza di Zhengheng hà ottenutu a tecnulugia è a sperienza di pruduzzione di sustegnu à l'industria di i machini agriculi.Cunsideremu u prughjettu di l'abitazione di l'embrague cum'è una pietra di toccu, cuntinuemu à scopu è scavà in prufonda, è pigliate u bloccu di cilindri di u mutore di a machina agricula cum'è un novu puntu strategicu di crescita in i prossimi cinque anni.


Tempu di post: Aug-01-2012

  • Previous:
  • Next: