capu_bg3

nutizie

Zhengheng Co., Ltd hà cooperatu cù a filiale Toyota

Daihatsuto furnisce assemblea di blocchi di mutore di alta qualità per più di 10 anni

In u 2005, per espansione u mercatu Chinee, Daihatsu Co., Ltd., una filiale di u Gruppu Toyota di u Giappone, hà cuminciatu à circà attivamente parti chjave è cumpunenti chì sustenenu l'imprese in Cina.Cum'è un fornitore prufessiunale di blocchi di cilindri di mutore, Zhengheng hè diventatu un fornitore potenziale di Daihatsu Co..A Cumpagnia Dafa hà mandatu parechji lotti di persunale à a Cumpagnia per scambii è ispezioni dettagliati, è infine intrutu in u sistema di supportu di a Cumpagnia Dafa, è hà cuminciatu à intraprendu l'affari di trasfurmazioni di l'outsourcing di un picculu numeru di ordini da a Cumpagnia Dafa.A tecnulugia è e capacità di supportu diL'azzioni di Zhengheng eranu riservate à DA cumpagnia afa.Impressatu.

3SZ项目资料 

In u stessu annu, l'ultimu mutore 3SZ di Daihatsu hè statu introduttu à u mercatu.L'assemblea di blocchi di cilindru hè stata prodotta da a pianta Shiga in Giappone.Dopu à u lanciamentu di stu mutore, u mercatu hà fattu bè è l'ordine cuntinuò à aumentà, chì pruvò severamente a capacità di furnimentu di a pianta Shiga.Per risolve a mancanza di fornitura di pezzi, Dafa Company hà cuminciatu à sviluppà novi fornitori di trasfurmazioni di cilindri in Cina è cuntattate Zhengheng.Zhengheng hà rispostu rapidamente, hà urganizatu l'ingegneri di R & D per compie a tecnulugia è i piani di supportu, è hà urganizatu u persunale in Giappone per a cumunicazione tecnica.U pianu di sustegnu maturu di Zhengheng Power è a sincerità hà impressuatu a Cumpagnia Dafa è infine hà vintu u prugettu.

 正恒股份拜访大发公司

(I dirigenti di l'azzioni di Zhengheng anu visitatu Dafa Company)

Zhengheng Co., Ltd. hà furnitu ufficialmente à Daihatsu da uttrovi 2007, è hà esportatu blocchi di mutore 3SZ à a pianta Shiga in Giappone.

3SZ缸体

(bloccu di mutore 3SZ)

L'assemblea di bloccu di u mutore 3SZ hè aduprata per assemble u mutore di a serie Daihatsu 3SZ.U mutore hà una cilindrata di 1.5L è adopta a tecnulugia DVVT cù 4 cilindri in linea.Hà e caratteristiche di u disignu di struttura compatta, alta integrazione di e funzioni di assemblea, è brevi tempi di run-in.

3SZ发动机搭载的Myvi车型

(Model Myvi cù mutore 3SZ)

Dapoi a cooperazione cù Daihatsu per 10 anni, sottu a guida di a filusufìa di Daihatsu di "migliurà in continuu u prucessu è furnisce i pezzi di megliu qualità" è sottu a guida stretta di l'esperti di Toyota giapponese, hà gradualmente stabilitu una basa di "travagliu standard".U "sistema di assicurazione di qualità cumpleta" hà migliuratu assai a qualità generale di i prudutti di a nostra cumpagnia.

正恒股份研发工程师到大发公司进行技术交流合影

(L'ingegnere R&D di l'azzioni di Zhengheng hà pigliatu un gruppu

foto di scambii tecnichi cù Dafa Company)

L'azzioni di Zhengheng furnisce u bloccu di mutore 3SZ di Daihatsu, chì risponde à 100% à i requisiti di alta qualità di Toyota Group.Duranti u periodu da 2014 à 2016, u tassu di difetti di qualità di trasfurmazioni internu di a nostra cumpagnia hè cascatu da 0,21% à 0,17%, è i reclami di i clienti esterni sò cascati da 116PPM à 23PPM.

3SZ发动机台架实验

(test à bancu di u mutore)

In u 2011, Zhengheng sparte un rendimentu eccezziunale in a capacità di furnimentu è a qualità trà i numerosi fornitori di Dafa Company, è hè statu premiatu un certificatu di lode da u presidente di Dafa Company.

大发公司会长颁发给正恒股份的优秀供应商表彰状

(Certificatu di lode per i fornitori eccezziunali di Zhengheng Co., Ltd. emessu da u presidente di Dafa Company à u mumentu)

Inseme per 10 anni, a Cumpagnia Dafa hà mandatu quadri di livellu mediu à l'azzioni di Zhengheng per guidà di tantu in tantu, è i capi anziani visitanu l'azzioni di Zhengheng ogni annu.L'azzioni di Zhengheng selezziunà u persunale di gestione eccezziunale è u persunale tecnicu per inspeccionà è amparà da Dafa Company ogni annu.L'interazzione frequente trà i dui partiti hà rinfurzatu a cunniscenza è i scambii tecnichi.

公司中层到日本丰田研学

与丰田公司合照

Aspittendu u futuru, a cuuperazione trà Zhengheng Co., Ltd. è Daihatsu nantu à u prughjettu di u bloccu di u mutore hà da cuntinuà à aumentà.I dui partiti speranu ancu di entre in u campu di l'altri prughjetti attraversu a piattaforma di u bloccu di u mutore, è apre u novu partenariatu strategicu per u sviluppu è a cooperazione win-win.

向大发公司捐赠

大发合作


Tempu di post: 01-09-2011

  • Previous:
  • Next: