capu_bg3

nutizie

Cù l'aumentu cuntinuu di i prezzi di i carburanti è i regulamenti di emissioni di carburante sempre più stretti, i pruduttori di l'automobile è i pruduttori di motori adoptanu attivamente diverse tecnulugia avanzate per riduce u cunsumu di carburante è l'emissioni.

U putere constantu pusitivu adopta una tecnulugia avanzata di spruzzatura di plasma di buchi interni per spruverà una strata di revestimentu speciale nantu à u muru internu di u foru di u cilindru, è usa diverse cumpunenti di materiale di rivestimentu per risponde à i bisogni speciali di u mutore, cum'è a qualità di carburante cattiva è l'usura abrasiva eccessiva. , scratch o corrosione causata da a rata di recirculazione di gas di scarico (EGR).

A tecnulugia hè stata aduprata in i motori di l'automobile, i camioni, i motocicli è i marini, è ancu i cilindri di i motori di gasu, i motori di stazioni di energia è i compressori di gas.

 

微信图片_20210906160025

 

Recentemente,putenza Zhenghenghà mandatu successu u secondu batch di diesel di longa vitacilindru di mutoreliners à una famosa fabbrica di motori diesel in Cina.

Per stu rivestimentu di cilindru di longa vita, u materiale di rivestimentu sceltu hè compositu di cermet, chì hà u vantaghju di riduce significativamente l'attrito è l'usura di u muru di u cilindru.

 

微信图片_20210906160043

 

À u listessu tempu, perchè u revestimentu cuntene particeddi di ceramica è elementi spiciali, a so resistenza à a corrosione pò esse migliurata più, è a so vita di serviziu serà assai più longa di quella di u cilindru tradiziunale di ghisa.

Scania, un famosu fabricatore straneru di camioni, hà digià aduttatu u stessu prucessu di spraying è materiali cum'è una putenza constante positiva nantu à u so mutore, rializendu u mitu chì u so camion ùn hà micca rivisione per 3 milioni di chilometri.

 

微信图片_20210906160049

 

À u listessu tempu, perchè u revestimentu cuntene particeddi di ceramica è elementi speciali, a so resistenza à a corrosione pò esse migliurata più, è a so vita di serviziu serà assai più longa di quella di u ghisa tradiziunale.liner di cilindru.

Scania, un famosu fabricatore straneru di camioni, hà digià aduttatu u stessu prucessu di spraying è materiali cum'è una putenza constante positiva nantu à u so mutore, rializendu u mitu chì u so camion ùn hà micca rivisione per 3 milioni di chilometri.

Attualmente, u putere di Zhengheng hà cumpletu u sviluppu tecnicu di i prudutti cum'è un bloccu di cilindru in lega d'aluminiu senza cilindru, u mutore di diesel di longa vita è u cilindru di cilindru.Hè ghjuntu à a cooperazione cù parechji famosi pruduttori di l'automobile domestici è i pruduttori di mutori nantu à u prucessu di spruzzatura di buchi internu, è pò furnisce i clienti servizii uni-stop, da blank, machining, spraying à finali di pulitura.

Colata - prelavorazione - sgrossatura di superficie - spruzzatura - finitura - levigatura

微信图片_20210906160054

 


Tempu di post: 26-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: