capu_bg3

nutizie

Zhengheng Power aiuta à u sviluppu core di i veiculi d'energia nova

 

I cumpunenti core di i veiculi di l'energia nova pò esse chjamatu "trè putenzi", vale à dì batterie, mutori è cuntrolli elettronici.U disignu è a pruduzzione di l'abitazioni di u mutore è l'alloghju di cuntrollu elettronicu sò diventati a chjave.

 

RC

 

U novu casing di mutore di veiculi d'energia è i castings di casing di cuntrollu elettricu anu strutture cumplesse, èaluminiuligami cù bassa densità sò selezziunati cum'è materiali.L'aliaghji d'aluminiu anu una bona proprietà meccanica è una forte resistenza à a corrosione.

Zhengheng Power hà subitu una seria di ottimisazione di paràmetri di cuncepimentu di muffa, fabricazione di stampi è verificazione di teste di muffa, è i castings pruduciati sò stati sottumessi à l'ispezione dimensionale è a verificazione di a produzzione di machining, chì risponde cumplettamente à i bisogni di i clienti.

 

长安新能源壳体-2 长安新能源控制器壳体-2


                                                                                             Nuvellu alloghju di u mutore di energia                                                                                            Novushell di cuntrollu elettronicu di energia

Zhengheng Power hà macchine di fusione di 200-3500 tunnellate, chì ponu risponde à i bisogni dialuminiucampioni in biancu di pruduttu è lotti cù una pruduzzioni annuale di più di 10.000 tunnellate di prudutti die-casting.Hà cuncepitu è ​​​​pruduciutu più di 160 tipi di pezzi d'auto in aluminium cast.U disignu è a tecnulugia sò assai maturi.

 

高压压铸机

 

Zhengheng Power hà sempre mantinutu una bona reputazione è a certificazione di i clienti in a cumpetizione di u mercatu.A qualità di Zhengheng hè sempre stata à u livellu di punta in l'industria.Sò benvenuti à visità Zhengheng!

 


Tempu di Postu: Feb-21-2022

  • Previous:
  • Next: