capu_bg3

nutizie

U 22 ottobre 2015, più di 30 quadri di gestione di China Automotive Chengdu Parts Co., Ltd.putenza Zhenghengper avè un scambiu in prufundità di "produzione magra" cù u nostru persunale di gestione.À l'iniziu di u mese, l'attività "Internet plus" è "produzione magra" urganizata cumuna da l'associu di i fabricatori di machini sò stati bè ricevuti.L'invitati è l'imprese eranu sempre riluttanti à fà prima di avè scambii approfonditi cù i pezzi di l'auto di Cina.

A squadra di parti di l'auto era guidata da u Signore Liu Molin, direttore generale, cù a participazione di Liu Xin, direttore generale diputatu esecutivu, Yu Chao, direttore generale diputatu di tecnulugia, Chen Ronggui, direttore generale diputatu di produzzione è a gestione di prima linea. squadra.Dopu avè visitatu u situ di a putenza di Zhengheng, a squadra di i pezzi di l'auto hè ghjunta à a sala di cunferenza per sente a descrizzione dettagliata di a produzzione magra da u Signore Liu fan, direttore generale di u putere Zhengheng.

微信图片_20210831091239

Tutta l'attività di scambiu durò quasi una ora è meza.U presidente Liu hà elaboratu nantu à i requisiti di capacità è u flussu di travagliu di ogni dipartimentu è postu attraversu TPS è zhps, è tutti nantu à a scena scoppiavanu in applausi caldi da u tempu à u tempu.

微信图片_20210831091341
微信图片_20210831091334

Tramindui i pezzi d'auto in Cina è a putenza Zhengheng sò imprese di fabricazione di pezzi d'auto.I scambii cù cumpagnie in a listessa industria ponu rinfurzà l'amicizia mutuale.Aspittemu u prugressu cumunu è u sviluppu di e duie cumpagnie in u futuru!

Zhengheng power, un prufessiunalecilindru di mutoreFornitore cù 20 anni di sperienza in R & S è pruduzzione, hà furnitu più di 1 milione di prudutti per l'industria di l'automobile, l'industria di i machini agriculi, l'industria di e macchine di custruzzione è l'industria di l'equipaggiu di generazione di energia.Aspittemu à voi chjamate u numeru 400 gratuitu di Zhengheng power: 400-012-9020, o entraU situ ufficiale di Zhengheng powerper amparà di più.


Tempu di post: 22-ottobre-2015

  • Previous:
  • Next: