capu_bg3

nutizie

U 23 d'ottobre di u 2017, u vicepresidentu Wang di u gruppu di mobili di perle hà guidatu i dirigenti di u gruppu è i capi di più di 20 imprese in a catena di supply à Chengdu Zhengheng Power Co., Ltd.

 

微信图片_20210908164822

 

Perchè parechji patroni in l'industria di u mobili urganizà una delegazione à una impresa di fabricazione di cilindri di mutore?

Originariamente, u tema di stu scambiu hè "u modu di Evergreen Foundation - gestione magra"!

I patroni di tutte l'imprese anu visitatu prima l'attellu di produzzione di blocchi di cilindri di mutore di u putere Zhengheng.A gestione in situ è ​​a spiegazione in situ di a produzzione sò state intraprese da Luo Hong, capu di u dipartimentu di u persunale.

 

微信图片_20210908164839

(i capi di l'imprese visitanu u situ di produzzione di energia di Zhengheng, gestione magra Kanban)

Dapoi u 2007, Chengdu Zhengheng Power Co., Ltd hà cooperatu cù FAW Toyota è assuciatu trè esperti in produzzione, tecnulugia è persunale per stà in a fabbrica per cinque anni.Dapoi u 2011, hà mandatu managers à tutti i livelli in Giappone per a furmazione in batch!Dopu à più di 10 anni di pratica, piena participazione è implementazione cuntinua, hà stabilitu un mudellu di pruduzzione magra in l'industria di fabricazione in Sichuan.U putere Zhengheng ùn solu persegue continuamente u prugressu in a produzzione magra, ma hà ancu realizatu lezioni di produzzione magra è dimostrazioni di casu per parechje imprese in Sichuan.

Li Fengjun, vicepresidentu di l'amministrazione è di u persunale di u putere di Zhengheng, hà servitu cum'è oratore principale per questu scambiu di operazione magra.Li Fengjun hà travagliatu in u putere di Zhengheng per quasi 20 anni, hà accumulatu una ricca sperienza in l'implementazione di a produzzione magra è a gestione di l'impresa, è hà ripetutamente realizatu furmazione è publicità di gestione magra per diverse imprese in nome di u putere di Zhengheng.

微信图片_20210908164844

(Zhengheng power Li Fengjun sparte a cunniscenza di gestione magra cù i patroni di l'impresa)

Durante u scambiu, Li Fengjun hà dimustratu a storia è e tappe di l'implementazione di u putere di Zhengheng di l'operazione magra, i sforzi creativi fatti da l'impiegati, è i risultati di implementazione rappresentativa di a produzzione magra à i rapprisentanti di l'impresa presenti.À u listessu tempu, prupone à i patroni di tutte l'imprese quì cumu per prumove a pruduzzione magra in a cumpagnia.

微信图片_20210908164849

(foto di gruppu di Liu fan, direttore generale di Zhengheng power, è CEO di diverse imprese)

U scambiu nantu à a "gestione magra" hà suscitatu scintille trà dui industrii diffirenti.I capi di l'imprese chì sò ghjunti à u putere di Zhengheng anu elogiatu assai l'apprendimentu è a pratica di u putere di Zhengheng di prumove a gestione magra.

A putenza di Zhengheng cuntinuerà à furnisce blocchi di mutore di alta qualità è parti di mutore per l'industria di turbine di gas di energia globale in u futuru.


Tempu di Postu: Settembre-10-2021

  • Previous:
  • Next: