capu_bg3

nutizie

Dopu à u successu di u "Zhengheng Power Technical Title Evaluation and Defense Conference" u 14 dicembre 2017, a "Zhengheng Power Technician Title Evaluation and Defense Conference" hà seguitu unu dopu l'altru.

Un totale di 16 tecnichi anu participatu à a riunione di valutazione è difesa.Dimustranu rispettivamente e so cumpetenze prufessiunali, video pratichi è risultati pratichi;a rivista di a riunione di difesa hè stata tenuta da 18 anziani è capi di dipartimentu di a cumpagnia, è i ghjudici dimustranu i tecnichi in situ I risultati sò valutati è dumandati.

 

201712220224455069

 

 

I tituli prufessiunali implicati in a valutazione di i tituli tecnichi includenu: tecnicu senior di fitter di mantenimentu, tecnicu senior di electricista di mantenimentu, tecnicu intermediu di installatore di mantenimentu, tecnicu intermediu di electricista di mantenimentu, tecnicu intermediu di centru di trasfurmazioni, tecnicu junior di installatore di mantenimentu, tecnicu junior. di electricista di mantenimentu, tecnicu junior di centru di trasfurmazioni, tecnicu junior di miller.

 

201712220224345277

 

Scena di difesa

À u locu, ogni rispondente hà dimustratu i so rializazioni eccezziunali in pratica.À mezu à elli, u tecnicu junior Xu Qiao di u centru di machining hà ricevutu elogi unanimi per a so prestazione nantu à u tema "Fà a superficia di muntatura di a pompa di camma".A difficultà di stu tema hè chì a prugrammazione manuale ùn pò esse realizatu è u software hè necessariu.Prugrammazione;u software hè necessariu per disegnà diagrammi tridimensionali;u cuteddu di palla utilizatu per a trasfurmazioni deve esse affilatu manualmente.

201712220223071340

I risultati di implementazione mostranu

201712220223297927

I cumenti di i ghjudici è a puntuazione

Cù i bisogni di sviluppu di a cumpagnia, Zhengheng Power hà da cuntinuà à cultivà cun cura più talentu tecnicu.Esse à a terra hè u nostru scopu constante, è a lotta per a perfezione hè a nostra ricerca constante.Spergu chì in a cunferenza di valutazione di l'annu prossimu, più impiegati chì sò abbastanza valenti per luttà è osatu di cumpetenu apparisceranu in a nostra vista, si mostranu è si migliurà.


Tempu di post: 19-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: