capu_bg3

nutizie

 

201701091134459995

 

Cum'è un fabricatore prufessiunale di R & D di blocchi di mutore, Chengdu Zhengheng Power Co., Ltd. furnisce quasi un milione di blocchi di cilindri per parechji pruduttori di l'automobile in casa è in l'esteru ogni annu.In u situ di produzzione occupatu, a sicurità di a produzzione hè a prima priorità!Zhengheng Co., Ltd. sempre aderisce à u principiu di "u persone è a sicurità prima", presta assai attenzione à a produzzione di sicurità è hè impegnata à custruisce un situ di produzzione "zero accident".

201701091149161067

 

In quantu à a pruduzzione di sicurità, Zhengheng Co., Ltd hà un inseme di meccanismi di gestione di sicurezza è operazione efficienti.Assicurà a sicurità di a produzzione per mezu di una seria di misure cum'è l'educazione à a sicurezza quandu l'impiegati entranu in u travagliu, a prevenzione di potenziali periculi di sicurezza in u prucessu di produzzione, a furmazione regulare di sicurezza è a valutazione annuale di sicurezza.

 

201701091159039687

A sicurezza hè per a produzzione, a produzzione deve esse sicura.À u situ di pruduzzione, Zhengheng Co., Ltd. hà realizatu continuamente attività di sicurezza per migliurà a cuscenza di a sicurezza di a produzzione di l'impiegati, eliminà i potenziali periculi di sicurezza di produzzione è eliminà accidenti insicuri.Per esempiu:

1. Eseguite l'educazione è a furmazione di sicurezza Dojo di furmazione è attività di educazione.

2. Organizà tutti l'impiegati per firmà l'impegnu di salvezza in modu chì ogni impiigatu pò cunnosce chjaramente a so rispunsabilità di salvezza in u travagliu.

 

201701091207387927

 

3. "Ufficiale di sicurità di un ghjornu": lasciate chì l'impiegati servenu cum'è supervisore di sicurezza per un ghjornu, guidà l'impiegati di a squadra à gridà slogans di sicurezza in a riunione di pre shift, realizà un'ispezione puntuale nantu à a sicurità di a linea di produzzione à u tempu specificatu, rapportu puntuale ogni anomalia, è u supervisore di linea deve furmulà contramisuri pertinenti.Cumplete u calendariu di sicurità dopu à u travagliu di turnu.

4. Per a verificazione puntuale speciale di a sicurità di i novi impiegati, u supervisore di linea hà da realizà a verificazione puntuale speciale di sicurezza per i novi impiegati chì sò stati impiegati per menu di 15 ghjorni in e prime duie ore dopu ogni turnu secondu a sicurità di u situ. spot check standard, è arregistrà è furmulà Countermeasure dopu à u cuntrollu spot hè cumpleta.

 

20170109120805261 201701091208051340

 

5. Ogni mese, u supervisore di u turnu di produzzione urganizeghja l'impiegati di u turnu per participà à l'attività "KYT" (periculu, predizione è furmazione) per eliminà i periculi di sicurezza potenziali di a linea di produzzione.

6. Cunduce una valutazione di sicurezza nantu à a linea di produzzione ogni trimestre secondu u standard di valutazione di sicurezza di a linea di produzzione, furmulà contramisuri di migliuramentu è compie u calendariu per l'articuli di valutazione, è migliurà per eliminà i potenziali periculi di sicurezza di a linea di produzzione.

A sicurità ùn hè micca solu una guaranzia impurtante per a pruduzzione di cilindru, ma ancu una rispunsabilità di Zhengheng Co., Ltd. Zhengheng sempre attente à a sicurezza di a produzzione, fate ogni sforzu per assicurà a pruduzzione sicura di l'impresa, migliurà continuamente u livellu di gestione. l'impresa, è scorta l'impresa per ottene diversi scopi!


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

  • Previous:
  • Next: