capu_bg3

nutizie

U 19 d'aprile di u 2016, "i primi dieci cummercianti di bestiame" è "i primi 100 mercanti di bestiame" di tuttu u paese si sò riuniti in l'edificiu di a radiu è a televisione di Shenzhen per participà inseme à a "Seventh China's top ten e-commerce vacchei cummercianti a premiazione" .U presidente di a China E-Commerce Association, u cunsigliu di u guvernu populari provinciale di Guangdong, u presidente esecutivu di a Federazione di Shenzhen di l'industria, u presidente è u direttore generale di u gruppu d'infurmazione Shanren è quasi 100 media di tutti i stori di a vita anu assistitu à l'avvenimentu.

微信图片_20210901133604

A 7a cerimonia di premiazione di e-commerce in Cina

U putere di Zhengheng hà cuminciatu à participà à a selezzione di "mercanti di vacche" in settembre di u 2015. Dopu à votu, roadshow è altri ligami, durò cinque mesi è infine vinciu u tìtulu di "u settimu top ten mercanti di vacche di l'e-commerce Chine".

微信图片_20210901133623

Mai capisci l 'Internet finu à l 'iniziativa à abbraccià l' Internet, Liu guidò a cumpagnia hè guidanu u putere custanti à tene u passu cù i tempi, pinsannu cu l 'Internet, è lassari l 'impresa divintatu un "Internet plus industria manifattura" impresa mudellu.

L'Internet guida tutti i stori di a vita in un novu campu di sviluppu, è a reta hè diventata u corpu principale di i gruppi di cummerciale in a nova era.Cum'è una impresa tradiziunale chì produce blocchi di mutore, a putenza di Zhengheng hè piena di fiducia in u futuru di fronte à a trasfurmazioni di l'industrii tradiziunali!

U presidente Liu hà dettu chì in u futuru, hà da guidà a squadra à purtà fora fatta in Sichuan è fatta in Cina, per chì l'imprese tradiziunali ponu "vacca" in Internet.

微信图片_20210901133629

Zhengheng power, un fornitore prufessiunale di cilindri di mutore cù 20 anni di sperienza in R & D è produzzione, hà furnitu più di 1 milione di prudutti per l'industria di l'automobile, l'industria di e macchine agricole, l'industria di e macchine di custruzzione è l'industria di l'equipaggiu di generazione di energia.Aspittemu à voi chjamate u telefunu 400 gratuitu di Zhengheng power: 400-012-9020, o cliccate nantu à a cunsultazione di u serviziu di u cliente in linea à a diritta!Entra in u situ ufficiale di Zhengheng powerhttps://www.zhdlen.com/Sapè ne di più.


Postu tempu: Apr-19-2016

  • Previous:
  • Next: