capu_bg3

nutizie

nutizie-(1)

U 30 di ghjugnu di u 2016, Zheng Heng hà tenutu a so riunione mensili di Presentazione di Emissione è Pruposta.

Ci sò 6 emissioni 1 pruposta liberata, chì includenu "Adjusting Machine", "Cutting Lubricant Removal", "Electric Standardization of Pressure Testing Machine", "Business Process of GE Project" è "The Improvement of Typing Plate Process" etc.

Quelli chì da u dipartimentu di Manufacturing, Equipment, International Business, Quality etc., presentanu e so idee è mostranu ancu i dettagli di e migliure.

nutizie-(2)

Prucessu cummerciale di GE Project improvement Chen Shan

nutizie-(3)

Prucedura di machining Improvement Zhang Zhiqiang

nutizie-(4)

Standardizazione Elettrica di Machine Testing Pressure Zhang Xiangjie

nutizie-(5)

Eliminazione di lubricante di taglio Li Shibin

nutizie-(6)

Migliuramentu di l'Operazione di Standardizazione Xiao Yong

nutizie-(7)

U Migliuramentu di u Prucessu di Piastra di Typing Qin Songbo

U persunale si move à l'attellu per verificà e so migliure dopu e so dichjarazioni.A persona chì dà a pruposta hà dimustratu cumu a so migliione cunsacrata à u risultatu.A pruposta di Standardizazione Elettrica di a Macchina di Test di Pressione è a Rimozione di Lubricante di Cutting hà vintu un forte applausi trà e sei pruposte.In a dichjarazione di Cutting Lubricant Removal, l'ingegnere hà suggeritu di trasfurmà l'articulu civile in l'usu industriale, sceglite u modu di assorbimentu di l'oliu flottante, selezziunate pompa sommergibile cù un bassu cunsumu è applicà un disignu di struttura ottimisatu, chì risparmia 972 mila Yuan in l'investimentu di l'equipaggiu, estende 1,5 volte. u tempu di vita di leaner è taglio liquidu è riduce 30% di u costu oltri.

nutizie-(8)

Standardization Electric di Pressure Testing Machine esame in situ

nutizie-(9)

Cutting Lubricant Removal esame in situ

nutizie-(10)

U Migliuramentu di u Prucessu di Typing Plate esame in situ

Dopu un esame in situ, u COO dà i cumenti è suggerimenti nantu à a fattibilità di i prughjetti.Intantu, u dipartimentu di u persunale è l'altri capi di u dipartimentu riassuntu u cumpletu di u prucessu di u prublema è uriginale in a prima mità di l'annu 2016, è spergu chì pudemu mantene a passione in finisce l'emissione di destinazione, esplorendu uriginale è migliurà inseme in a seconda mità di l'annu.


Tempu di post: 30-jun-2016

  • Previous:
  • Next: