capu_bg3

nutizie

A causa di i vantaghji di a plasticità forte, u pesu ligeru, l'alta forza è a facilità di trasfurmazioni, ligami d'aluminiu sò sempre più utilizati in i veiculi di l'automobile ligeri è di nova energia.À u listessu tempu, hè ancu largamente utilizatu in aerospaziali, navi è altri campi.Cù u sviluppu di l'industria di fabricazione in Cina, a dumanda di fusioni di lega d'aluminiu cuntinueghja à aumentà, chì prumove ancu u sviluppu di l'industria di colata in lega d'aluminiu.

Attualmente, i metudi di fusione di leghe d'aluminiu includenu fusione in sabbia, fusione di metalli, fusione di fusione, casting squeeze è cusì.Chì sò e similitudini è e diffirenzii trà bassa pressione.

casting è gravity casting?

Processu di colata à bassa pressione: Aduprate aria compressa secca è pulita per pressà l'aluminiu fusu in u fornu di mantene da u fondu à l'altu attraversu u riser di liquidu è u sistema di gating per appughjà lisamente a cavità di muffa di a macchina di colata è mantene una certa pressione finu à chì u casting solidifica. è libera a pressione.Stu prucessu si riempie è solidificate sottu pressione, cusì u riempimentu hè bonu, u shrinkage casting hè menu, è a compattezza hè alta.

低压铸造生产线

Prucessu di casting di gravità: U prucessu di injecting metallu fusu in u moldu sottu l'azzione di a gravità di a terra, cunnisciutu ancu pering.A fusione di gravità hè ancu divisa in: fusione in sabbia, fusione di metallo (molde d'acciaio), fusione di scuma persa, etc.

重力浇铸

Selezzione di muffa: I dui sò divisi in u tipu di metallu è u tipu non-metallicu (cum'è u muffa di sabbia, u legnu).

Utilizazione di u materiale: u casting à bassa pressione hè adattatu per a produzzione di castings à pareti sottili, è u riser occupa assai pocu materiale;casting di gravità ùn hè micca adattatu per a pruduzzione di castings di muru sottile, è i risers anu da esse stallati.

Ambiente di travagliu di i travagliadori: u casting à bassa pressione hè soprattuttu operazione meccanizatu, è l'ambiente di travagliu intelligente hè bonu;mentre chì in u casting di gravità, certi travagliadori anu da esse usatu per aiutà l'operazione di versazione.

Quandu si cunsiderà s'ellu si sceglie un prucessu di bassa pressione o di gravità per a produzzione, hè principalmente determinatu da u persunale di u prucessu di casting secondu a difficultà di u pruduttu, i requisiti di rendiment di u produttu, u costu è altri fattori.Di solitu, a fusione à bassa pressione hè selezziunata per e parti di pareti sottili è cumplesse cù esigenze di altu rendiment.

微信截图_20220616105703 微信截图_20220616105721

Zhengheng Power hà un equipamentu di produzzione di fusione d'aluminiu d'alta pressione, bassa pressione è gravità è capacità tecniche, cù una pruduzzione annuale di più di 10 000 tunnellate di prudutti di fusione d'aluminiu.


Tempu di Postu: Feb-16-2022

  • Previous:
  • Next: