capu_bg3

nutizie

U 18 di marzu di u 2019, u presidente Jingang di Dafa metal è u so partitu anu visitatu ChengduZhengheng PowerCo., Ltd. è Liu fan, direttore generale di Zhengheng Power Co., Ltd., accoltu calorosamente u presidente Jingang è u so partitu.Ren Xiangdong, u direttore di a prima fabbrica, Lin Hongzheng, u direttore di a terza fabbrica, è Yang Linhai, u subdirector generale di u centru di cummercializazione anu assistitu à a ricezione.

 

 

微信图片_20210906142905

U persunale di i dui lati hà datu una introduzione dettagliata à a cumpagnia.U presidente di Dafa metallu è a so delegazione hà visitatu u centru di sviluppu di u produttu, a linea di pruduzzioni di massa è u centru di provaputenza Zhenghengpianta 1 (base di machining), oltri a linia di casting disa è FBO di trè fabbriche (basi nova casting).U presidente Jingang hà apprezzatu assai l'equipaggiu di pruduzzione di Zhengheng, i dui lati anu tenutu discussioni approfondite nantu à a cooperazione di u produttu in a tappa più tardi.

 

微信图片_20210906142920

 

Japan Dafa Metal Co., Ltd.: stabilitu in u 2005, hà trè fabbriche in u Sichuan Occidentale, Chuyun è Hino rispettivamente, è a so filiale Tianjin Dafa Precision Machinery Co., Ltd. Dafa metallu hà sempre focu annantu à a fabricazione di pezzi d'auto, machini agriculi. parti è parti navi, cù una vendita annuali di 26 miliardi yen, principarmenti sustegnu clienti cum'è industria Dafa, Toyota Motor è Yangma.


Tempu di post: 26-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: