capu_bg3

nutizie

ChengduZhengheng PowerCo., Ltd. (ex Chengdu Zhengheng Power Parts Co., Ltd.), cum'è fabricatore dibloccu di cilindri di u mutoreper più di 20 anni, hà accumulatu una certa reputazione in l'industria.Tuttavia, u nome di a cumpagnia "Zhengheng" pò esse micca bè capitu da a maiò parte di a ghjente.

201611170420006747

ZHEN

Currettu: furmulà u funziunamentu currettu è a direzzione di sviluppu per a cumpagnia, è andate senza preghjudiziu

Integrità: ghjustizia è rectness

HENG
Perseveranza : persevere in a vostra carriera

Reguli custanti (formula custanti, codice custanti è esempiu constantu): rispettate e liggi è regulamenti, pratiche cummerciale internaziunali è accordi di cuntrattu.

ZHENGHENG

Formulà u funziunamentu currettu è a direzzione di sviluppu per a cumpagnia, trattate a sucietà, i clienti, i fornitori è l'impiegati cù una attitudine ghjusta è ghjusta nantu à a premessa di rispettà e lege, i regulamenti è e pratiche cummerciale internaziunali, è fà sforzi incessanti è persistenti per a causa di a cumpagnia!

Dopu anni di crescita è sviluppu, u putere di Zhengheng hà iteratu è aghjurnatu a missione è a visione di a cumpagnia per parechje volte.I seguenti sò i cuncetti di cumpurtamentu è i scopi aderiti da tutti l'impiegati di u putere Zhengheng.

 

201611170423323192 201611170424447652

Missione di l'impresa

Fornite i prudutti è servizii più prufessiunali per l'industria globale di turbine a gas, risponde à i bisogni di i clienti, è ottene u sviluppu di l'impiegati è a satisfaczione di l'azionisti

Visione di l'impresa

Impiegati felici, 10 miliardi di Imprese

I valori di l'impresa

Prima di u cliente, innuvazione in cerca di verità, rispettu di integrità è eccellenza

idea di gestione

Hè impegnatu à "guidà u livellu di tecnulugia" è "guide u livellu di gestione", è à "esse rispunsevuli di l'azionisti, i clienti, i fornituri, l'impiegati è a sucità".


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021

  • Previous:
  • Next: