capu_bg3

nutizie

U 2018 (15th) Beijing International Auto Parts Exhibition hà apertu grandiosamente u 25 d'aprile in l'antica sala di China International Exhibition Center (Jing'anzhuang).U tema di sta mostra hè "Defining a New Automobile Life".

 

201807090207478168

 

ChengduZhengheng PowerCo., Ltd. hà fattu preparazione attiva per participà à sta mostra, purtendu ubloccu mutoreprodottu da u primu sistema di spruzzatura termica di plasma di cilindru domesticu chì appare.Cum'è un prufessiunali prufessiunali di ricerca è sviluppu di u mutore, Zhengheng Power hà introduttu u più avanzatu sistema di spruzzo di plasma di u cilindru di u cilindru di u mutore in u mondu hà u scopu di migliurà u livellu di tecnulugia di fabricazione di mutori domestici è di fà a so propria cuntribuzione à l'industria automobilistica cinese cum'è i paesi principali di u mondu.

 

201807090208144264

 

 

Buca di cilindruA tecnulugia di spruzzatura termica di plasma usa l'equipaggiu rotativu di spruzzatura di plasma per rivestire materiali in polvere nantu à a superficia interna di u foru di u cilindru.Hè sfarente da i rivestimenti di cilindru tradiziunali di ghisa è hà vantaghji tecnichi evidenti: resistenza à l'usura mejorata è resistenza à a corrosione, conducibilità termale mejorata, è risparmiu di oliu E cunsumu di carburante, riduce u pesu di u mutore, larga applicazione di materiali di rivestimentu, larga applicazione di tecnulugia. , etc.

A cabina di Zhengheng Power era piena di persone, è a tecnulugia di spruzzatura termica di u cilindru di u cilindru hà attiratu l'attenzione di parechje audience prufessiunali.Parechji pruduttori domestici di l'automobile è i rapprisentanti di a fabbrica di i motori anu dimustratu un forte interessu in questa tecnulugia è speranu di cumunicà più è capiscenu, Avemu ragiò per crede chì sta nova tecnulugia deve esse assai utile.

 

 

201807090208277296

 

Zhengheng Powercontinuerà à furnisce blocchi di mutore di alta qualità è parti di mutore per l'industria di turbine di gas di energia globale in u futuru.


Tempu di posta: 23-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: