capu_bg3

nutizie

U bloccu di u mutore hè a parte più impurtante di u mutore di l'automobile.A so funzione hè di furnisce l'installazione è u sustegnu di ogni mutore è i so cumpunenti, assicurà a pusizione precisa di e parti in muvimentu cum'è pistone, biela è crankshaft, è assicurà a ventilazione, u rinfrescante è a lubricazione di u mutore.

微信图片_20210902143734

U materiale di u bloccu di u mutore hè in generale di ferru grisgiu, cum'è HT200 è HT250.Perchè l'ambiente di travagliu di u bloccu di cilindru hè umitu (travagliu sottu à l'immersione di gasoline), è hà una temperatura alta, una carica alta è un attritu intensu.Per quessa, u bloccu di cilindru hè necessariu d'avè alta forza, alta durezza, alta resistenza à l'usura è una bona dissipazione di u calore, mentre chì u ferru grisgiu pò risponde à i requisiti di alta forza, durezza è alta resistenza à l'usura, è hà un eccellente rendimentu di prucessu, smorzamentu di vibrazioni, taglio. prestazione è low cost, ma u svantaghju hè un grande pesu.Allora avà più è più cilindri sò fatti di lega d'aluminiu, perchè u so vantaghju maiò hè di riduce u pesu di u cilindru, chì hè ancu cunfurmatu à a tendenza di l'automobile ligera.

 

Sicondu e diverse pusizioni di u pianu di stallazione di u bloccu di cilindru è di a cassetta d'oliu, u bloccu di cilindru hè di solitu divisu in e trè forme seguenti:

 

(1) Blocu di cilindru generale: hè carattarizatu da chì u pianu di stallazione di u pane d'oliu hè à a listessa altezza di u centru di rotazione di u crankshaft.

 

(2) Cilindru Gantry: hè carattarizatu da chì u pianu di stallazione di u pane d'oliu hè più bassu di u centru di rotazione di u crankshaft.

 

(3) Tunnel bloccu cilindru: u pirtusu cuscinettu principale di u crankshaft di stu tipu di bloccu cilindru hè integrale, è cuscinetti rolling sò usati.U pirtusu principale di cuscinetti hè grande, è u crankshaft hè stallatu da a parte posteriore di u bloccu di cilindri.

 

Zhengheng Co., Ltd. - un fornitore prufessiunale di cilindri di mutore cù 20 anni di sperienza in R & D è produzzione, hà furnitu più di 1 milione di prudutti per l'industria automobilistica, l'industria di machini agriculi, l'industria di e macchine di custruzzione è l'industria di l'equipaggiu di generazione di energia da u bloccu cilindru. muffa, fusione di blocchi di cilindru à trasfurmazioni di blocchi di cilindri.Vi invitu à chjamà u telefonu 400 gratuitu di Zhengheng power: 400-012-0920.


Tempu di pubblicazione: May-02-2020

  • Previous:
  • Next: