capu_bg3

nutizie

"Innuvazione cuntinuu è migliurà" hè stata a persistenza diZhenghengazzioni per parechji anni.Per rinfurzà ancu e capacità d'innuvazione tecnologica di a cumpagnia è migliurà a so cumpetitività in i mercati internaziunali è domestici, a pianta di trasfurmazioni di macchine è a pianta di fonderia anu stabilitu rispettivamente squadre di gestione di a pruprietà intellettuale à principiu di 2017 per inizià l'implementazione di "" "Gestione di a pruprietà intellettuale di l'impresa". Regolamenti "(GB/T 29490-2013)" implementazione di normi.

 

201807090217279289

 

Dopu quasi un annu di operazione di prova durante stu periodu, sò stati stabiliti sistemi pertinenti cum'è e misure di gestione di a pruprietà intellettuale, i documenti procedurali è i manuali di gestione sò stati compilati, è a gestione quotidiana di i diritti di pruprietà intellettuale, a dichjarazione di patenti è a trasfurmazioni di a realizazione sò state. gestitu.

Dopu un annu di funziunamentu di prova, finu à avà, a fabbrica di machining hà autorizatu 57 brevetti di mudelli di utilità è 1 brevettu d'invenzione;a fabbrica di fonderia hà autorizatu 43 brevetti di mudelli di utilità è 3 brevetti d'invenzione.

Durante l'implementazione di u standard, l'auditu internu è a revisione di gestione di a gestione di a pruprietà intellettuale sò state successivamente realizate.U pianu di auditu esternu hè statu iniziatu à a fine di u 2017 è hè statu certificatu da Zhongzhi (Beijing) Certification Co., Ltd. è Zhonggui (Beijing) in February è March 2018, rispettivamente.A cumpagnia andò à u situ di a fabbrica per fà un auditu esternu.A fabbrica di machining è a fabbrica di fonderia anu passatu l'auditu in un tempu è ottenutu successu u certificatu.

 

201807090218053192 201807090218055352

 

 

Quì, in nome di a cumpagnia, vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à a squadra di gestione di a pruprietà intellettuale è i culleghi chì anu participatu à sta rivisione di certificazione per u so travagliu è dedizione!

Credu chì cù a participazione è i sforzi di tutti l'impiegati di Zhengheng, seremu definitivamente capace di cumplettà i scopi stabiliti di u sistema di gestione di a pruprietà intellettuale, rinfurzà ancu e nostre capacità di R&D è innuvazione, serve megliu l'industria mundiale di turbine di gas, è cuntinueghja à cuntinuà. furnisce blocchi di mutore di alta qualità., Parti di u mutore !


Tempu di post: 25-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: