capu_bg3

nutizie

Per rinfurzà a coesione di a squadra è u spiritu di cuuperazione, sottu a cura cordiale di i dirigenti di a cumpagnia,ZhenghengCo., Ltd. Marketing Center hà urganizatu una attività di custruzzione di gruppu all'apertu da u 27 à u 28 d'aprile di u 2019.

À a strada, u celu era chjaru per millaie di chilometri, cum'è s'ellu si pudia ghjunghje è toccu i nuvuli bianchi.A prima tappa di furmazione: shuangqiaogou.Bovini è pecuri è ghjacciu è neve senza fusione ponu esse vistu in ogni locu nantu à a strada.I Tibetani in u campu travaglianu assai.Sentemu a santità è a tranquillità di a muntagna di neve inseme.

微信图片_20210906141746

(Fotografia di gruppu di furmazione shuangqiaogou)

Shuangqiaogou hè quasi 4000 metri sopra u livellu di u mari.I membri di a squadra anu travagliatu duru per superà a reazione di l'altitudine, sfidendu valenti è si superanu, è aiutanu l'altri à ghjunghje à a cima di a muntagna.

Dopu à a furmazione, a notte hè cascata, tuttu u persunale hà tornatu à l'hotel è hà fattu una festa cù u tema di "gratu per voi, travagliu felice è vita felice".

À a festa, Yang Ping, un cullega chì ferma sempre à a prima linea di i clienti, hè statu prima cunnessu per video.Tutti i culleghi li anu mandatu i so saluti sinceri è benedizioni.Tandu cantanu « i veri eroi » è « l’amici » per incuragisce l’altri à avanzà è à luttà pè i so sogni !

A casa hè sempre u nostru portu.I membri di a famiglia sò sempre in piedi quandu simu in i tempi più difficiuli è riempienu i nostri cori di calore.A causa di a particularità di u travagliu di vendita, i culleghi sò andati dapoi parechji anni.Hè precisamente per via di u sustegnu di i membri di a famiglia chì avemu più motivazione è significatu per travaglià dura.In l'interazzione cù e so famiglie, tutti scoppiavanu in lacrime.Ciò chì sonavanu in l'arechje eranu e parolle più sincere, è i so ochji eranu pieni di muvimentu

微信图片_20210906141805

A matina di u 28, i mo culleghi anu fattu un appuntamentu per cullà a cima di a muntagna prima è fighjà u "Sunshine Golden Mountain".Tuttu u persunale hà fattu a so strada à Haizigou.In u prucessu di cullà, avemu sentitu assai.U sinuosu è l'alti è i bassi di a strada di a muntagna sò cum'è u cursu di a vita.Ci sò cunvessi piani è cuncavi, in salita è in discesa, boni tempi è avversità.Sempre chì ci muzzichemu i denti è ci fermamu, pudemu sempre vede u più bellu paisaghju.

微信图片_20210906141812

(Annapurna II)

微信图片_20210906141818

(Foto di gruppu di furmazione Haizigou)

A risa è a risa in a strada ponenu una fine cumpleta à a pratica di gruppu.In l'ultimi dui ghjorni, ci sò stati risati è mossi, è u core hà rinfurzatu u so scopu è a fede.In u futuru, a squadra di u centru di marketingZhenghengCo., Ltd. supererà sè stessu, sfonderà l'infinitu è ​​si moverà bravamente versu u scopu!


Tempu di post: 26-novembre-2021

  • Previous:
  • Next: