capu_bg3

nutizie

 

 

U 18 di settembre di u 2015, a Camera di Cummerciu di Chengdu per l'industria di a fabricazione di machini hà guidatu più di 30 imprese membri à Chengdu Zhengheng Power Parts Co., Ltd. per discutiri cumu l'imprese di fabricazione è Internet ponu esse "+".

微信图片_20210902113753
微信图片_20210902113816

Attualmente, u ritmu di integrazione di l'Internet più l'imprese tradiziunali hè acceleratu.A reazzione chimica è l'effettu di amplificazione chì pruduce hà stimulatu constantemente a trasfurmazioni di R & S, u modu di serviziu di fabricazione è marketing, è diventa un novu mutore per a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di a fabricazione.

Internet plus Internet plus hè u strumentu Internet per Chengdu Shenzhen Heng Power Accessories Co., Ltd., chì hà fattu una deconstruction profonda di Internet plus in a so gestione, pruduzzione è vendita.Hà creatu risultati ispiratori in cumminazione di TPS è produzzione magra è ZHPS, chì hè cumminata cù l'implementazione di ZHPS di a cumpagnia (a cumminazione di TPS TOYOTA positiva è dinamica).

In questu avvenimentu, Liu Fan, direttore generale di a cumpagnia di energia Heng è vicepresidentu Yang Geng, hà spartutu cù l'invitati a produzzione di produzzione magra, Internet plus è gestione di a cumpagnia.

U direttore generale Liu Fan hà mostratu à l'invitati u modu di gestione implementatu da a cumpagnia cù u titulu di "Zhengheng power and TPS".In u 2004, a putenza Zhengheng hà cuminciatu à amparà u modu di gestione di a produzzione TPS (Toyota Production System) cunsideratu cum'è un classicu in l'industria di fabricazione glubale, è hà custruitu gradualmente u zhps di a putenza Zhengheng, impiegendu esperti ritirati da Toyota, invitendu i capi anziani di Toyota à cunduzzione. -situ insegnamentu, mandendu persunale di cumpagnia à l'esteru à studià è altri mezi.A linea di produzzione di a cumpagnia di l'assemblea di blocchi di cilindri per Toyota Dafa hè stata altamente ricunnisciuta da a sede di Toyota Japan.TPS hè stata prufondamente integrata in ogni azzione è ogni ligame di gestione di a produzzione di energia Zhengheng, chì hè stata cunfirmata ancu quandu Lei Nengbin, vicepresidentu di a produzzione, hà guidatu tutti l'invitati à visità u situ di produzzione.

微信图片_20210902113828

Yang Geng, direttore generale di a subunità di putenza constante, hà introduttu u travagliu duru di a cumpagnia è i risultati fruttuosi da u principiu di 2014 cù internet plus.È per avè u primu amore cum'è passione, vuluntà religiosa è l'invitati per sparte l'Internet, ancu s'è l'Internet più sta strada hè difficiule, ma cù u spiritu solidu è intraprendente di u creatore, pudemu creà brillanti dumane.

微信图片_20210902113843
微信图片_20210902113835

A riunione durò quasi 3 ore, è l'invitati anu avutu una interazzione è un scambiu approfonditu cù i capi di a cumpagnia;L'opportunità di scambiu creata da a Camera di Cummerciu di Chengdu per l'industria di fabricazione di machini per l'imprese membri hè stata elogiata da l'imprese di novu.

Zhengheng power, un fornitore prufessiunale di cilindri di mutore cù 20 anni di sperienza in R & D è produzzione, hà furnitu più di 1 milione di prudutti per l'industria di l'automobile, l'industria di e macchine agricole, l'industria di e macchine di custruzzione è l'industria di l'equipaggiu di generazione di energia.Aspittemu di chjamà u telefonu 400 gratuitu di Zhengheng power: 400-012-9020, è cliccate nantu à a cunsultazione di u serviziu di u cliente in linea à a diritta, O entra in u situ ufficiale di Zhengheng power https://www.zhdlen.com/ Sapete di più !.


Tempu di Postu: Settembre 18-2015

  • Previous:
  • Next: