capu_bg3

nutizie

 

 微信图片_202109231418321

 

Cù l'avanzamentu di l'alluminazione di l'automobile globale è u sviluppu di novi veiculi d'energia,Zhengheng Powersi focalizeghja nantu à a custruzzione di impianti chimichi intelligenti die-casting, espansione l'attellu di fabricazione intelligente di die-casting in a Zona Industriale Dayi, espansione a scala di produzzione di lega d'aluminiu die-casting, è migliurà a qualità è u livellu intelligente di l'equipaggiu di die-casting, Per accelerà a prumuzione di l'innuvazione integrata è l'aghjurnamentu di prucessi, tecnulugii, equipaghji è prudutti.

I prudutti principali sòaluminiufusioni cum'è a lega d'aluminiubloccu cilindrus, scatole di ingranaggi, novu fornitu di energia di veiculi d'energia è case di cuntrollu, parti di a struttura di u corpu, è cavità di stazione di basa 5G.

 

 微信图片_20210923141846 微信图片_20210923141850

 

 

L'attellu di die-casting copre una superficie di più di 7.800 metri quatratu.A prima è a seconda fasi di u pianu di l'attellu di stallà 35 200-3500 tunnellate unità di casting.À u listessu tempu, u sistema di gestione di a fabbrica digitale è u sistema di logistica intelligente sò introdutti per migliurà u livellu di gestione è l'efficienza di l'operazione.

Attualmente, l'infrastruttura è l'installazione di l'equipaggiu è a messa in cumissioni di u novu attellu sò prucedendu simultaneamente, è hè previstu chì a custruzzione serà finita prima di a fine di questu annu è principià a pruduzzione di prova.

 

 微信图片_20210923141928

 

 

A linea di produzzione di fusione di novu custruita hà i seguenti vantaghji:

Formate una serie di capacità di produzzione di pezzi di fustu grandi, medii è chjuchi, è ponu rializà a produzzione di una varietà di pezzi die-cast.aluminiuclassi di materiale di lega à u listessu tempu per risponde à i bisogni differenziati di i clienti.

L'attrezzatura di colata a pressione adotta a cunfigurazione di unità (equipatu di robot / manipulatore, trimming machine, cinturione trasportatore, punto cooler, machine à vacuum, machine proportioning paint è altre equipaggiu di produzzione ausiliaria), cù un altu gradu d'automatizazione, una bona consistenza di u produttu è una bassa intensità di travagliu.Pudete realizà u risparmiu di travagliu è migliurà l'efficienza di a produzzione.Macchine grandi die-casting sò furnuti cù un sistema di monitoraghju di parametri die-casting in tempu reale, anu una funzione di alarme di overflow paràmetru di prucessu chjave, è identificà in modu intelligente a qualità di castings da a rete cù robots, chì ponu cuntrullà efficacemente a qualità di u produttu.

A linea di pruduzzione hè dotata di dui tippi d'equipaggiu di finitura rinfurzata, granigliatura è triturazione di vibrazione, chì ponu risponde à a produzzione di fusioni di fustu cù esigenze di qualità d'aspettu altu.

Cù l'equipaggiu di prova cumpletu necessariu per a produzzione di pressofusione, furnisce metudi affidabili di cuntrollu di qualità per i prudutti di pressofusione.

L'usu di un sistema di gestione di l'infurmazioni digitale pò realizà a consegna puntuale è precisa di l'infurmazioni di produzzione è a visualizazione in situ, rinfurzà a cullaburazione dipartimentale, a fabricazione intelligente di fabbrica è i livelli di gestione raffinati, è migliurà l'efficienza operativa.

Introduce un sistema di logistica intelligente per assicurà a logistica scientifica è ordinata di a fabbrica, riduce l'errori, risparmià a forza di travagliu è migliurà l'efficienza logistica.

 

微信图片_20210923141933

 

A custruzzione di a fabbrica intelligente di die-casting integra l'attrezzatura di die-casting esistente in tuttu, è sfrutta pienamente l'attrezzatura di u centru di trasfurmazioni esistenti di a cumpagnia per integrà è utilize in modu efficace e risorse.A fabbrica intelligente di die-casting formarà a scala è a capacità di produzzione richiesta da i clienti.Risolviu u prublema di u collu di bottiglia di risorse esistenti di i prudutti di fusione, hà rinfurzatu in modu cumpletu a competitività di u mercatu di i prudutti di fusione di a cumpagnia, è furniaZhengheng Powercù u putere è a fundazione per u sviluppu sustinibili in a futura dumanda di u mercatu.

 

 

微信图片_20210923141938


Tempu di Postu: Dec-15-2021

  • Previous:
  • Next: